Sunday, December 26, 2010

aku dah stat dah ~



bhahahaha ~ orang same je post.. meh la ak mulakan post pertama aku ~ wahaha


tajuk aku nak bawak , ak pkir nak cakap pasal taufik itself lah~ tajuk random .. nak men petik petik ~ haha



nih la jamuan first yang diadakan 5T yang aku rase tak de gado gado dan ni lah jamuan yang paling tak de plan and spontaneous.bhahaah. ye ah , mane boley klas 5m je jamu
an .. nak gak.. ^.^


baru ak prasan ,
  • atira aiman buat muke .. hmmh ^.^
  • nadia carik tanda halal..
  • iwani~! cam bese.. menyudu haha
  • farah ~ lap gincu =3
  • syuhada ~ menambah ~!
  • aina~" farah ni pot pet pot pet "


ngeee~ ak mmg suke buat camnih hahaha ^.^
haha ni plak , bagi aku clown kelas.. kalau 2 orang nih tade.. gerenti kelas tuh senyap ~ meh ak perkenalkan ammar razak.

tapi, dia akan tetap dok diam kalau tade pair dy..
mcam pepatah , bertanduk sebelah kita tak panggil setan ^.^




saya perkenalkan ni arham ~
maka cukup la tanduk nye ~ xD
~ havoc lah kelas~
ak ingat lagi yg ust ahmadi ckap kasi name sape yg bising dlam kelas... haha arham punye lah gelabah hahahaha xD









penatlah~ saya kelaparan.. nnt da kenyang saye post yang laen lah ~ hehe


3 comments:

Anonymous said...

amboii harith , kutuk namapak!

AhmaD MuizZ said...

haha...harith kah...
patut la begitu...

farah nadia said...

ciap aku pot pet pot pet an..haha

Post a Comment