Monday, April 11, 2011

Hari-hari di SBPISB

Hahaha...Atas permintaan ramai, aku kembali menulis di blog kelas. Walaupun aku ni tak la sehebat orang yang dah expert berblog macam Arham tuh... Ape pun tahniah la kepada Arham yang artikelnya telah disiarkan di laman iluvislam minggu lepas... Kali ini aku nak bercerita tentang HK SBPISB...Tersangat amatlah rugi kepada sesiapa yang tak dapat pergi terutama sekali Iwani... Lain kali ko letak je ubat gigi sikit kat mata pastu amek MC, kan senang... Lagip0n nilah mase nye kite nak berjumpa lagi... Lepas ni semua sibuk dengan haluan msing2... Aku siap smpai kat sekolah hari Jumaat...(Syahir lagi awal k0wt...) Sampai2 je semua budak perempuan je kat sekolah... Segan giler... Lepas s0lat Jumaat kt poli, kami(Aku, Arham versi Utara, Apek!, Ikram dan Nuru) makan di DM... Malam tu kami makan bersama Sensei Maza dan rakan2 yang lain di Sungai Besar... Mcam2 lah yang berlaku sblum smpai... Apek x biasa bwak kereta auto lah, Nuru plak x brani bwak di jalan besar(Padahal mse nak balik tu laju je bwak!) Last2 Apep tukar kereta gn Apek!... Besok nye kami naik HILUX Ulul jalan-jalan cari makan smpai ke BNO... Best giler berdiri kat belakang tuh...Wlaupun kami tidur di sekolah, tp kami tetap lambat daftar... Semua sebab nak cari makan susah... Balik2 semua dah siap, cikgu p0n dah ready... Padahal kami belum mandi p0n mase tuh...Hahaha... Makan nasi lemak 50 sen yang Apek belanje, mandi, pakai baju... Tak sempat p0n nak iron baju (Tak pe...Pakai jubah) Lepas bosan2 kat dewan, ade la sesi penggambaran... Lepas tu mase nak balik, semua p0n bersedih-sedih... Tapi semua sekali memang terbaik!!! Memang seronok dapat jumpe kawan2, dengar lawak Arham(cakap Kedah)...Naik HILUX Ulul...Best!!!

3 comments:

rr said...

haha..kalo bwk manual bru la nampak machO cket,,bwk auto ni,,alah,,bosan nye,,brek,,minyak,,brek,,minyak,,ape barang,,haha..x pe arep,,t kalo jumpe lagi insya allah ak da bole bwk auto.. =D

aKiRa LiL said...

sape suruh taknak tunggu aku datang...hahaha

Arif Irfan said...

Nak sruh aku bwak b0leh,... malas je...

Post a Comment